Botak itu Cute..??

Pe pandangan korang bile tengok orang yang botak..?? Pastinya tanggapan -ve yang banyak dari +ve kan..?? Sebab biasanya orang yang berbotak nampak muka bengis je kan.. Macam Degawan..:D 
Tapi Gengkey dah membotakkan kepala Gengkey ni. Respon dari famili mcm biasa je kot. Dari kawan ade yang agak terkujat lah sebab Gengkey ade buat something yang jarang si botak buat. Korang tengok lah pic ni & nilai lah yerk.
percubaan 2007
percubaan 2010
Amacam..?? Kalo korang fikir -ve Gengkey tak marah pun. Kalo korang fikir +ve pun tadahal. Tapi yang memusykilkan Gengkey ni bila ada lah umat manusia yang bernama perempuan ni cakap kat Gengkey.."awak botak cute lah".."si budak botak ni nampak cute lah".. Ha..korang jangan jeles yerk. Sebab ini kenyataan. Haha..tataw lah diorang berkata atas dasar ape pulak. Pape pun botak pun merupakan imej yang baik dari berambut panjang pastu nampak kusut semacam je. Baik botak je kan..senang nak jaga..Pape pun botak itu cute..ahax..peace..

9 Responses to “Botak itu Cute..??”

Anonymous said...

yg huruf 'z' tu agak terkezut coz nmpk cam pale retak..haha..pape pn lau botak still nmpak smart n macho..hehe..pasni dah xyah guna sikat..guna jari pn boleh..:)..

GenGkey said...

kepale retak..??
haha..
guna jari pun buley yerk..
haha..
thnx..:D

Tn Sami Senior said...

olayho...

tn sami junior said...

olayho too..:))

pinko La mola said...

genkey prasan cute! xD

GenGkey said...

@pinko la mola
bukn prasan tp org yG berkate begitu..:D

pinko La mola said...

hehe,,, GengKey bngge laa tu~~~
k2 cute3~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...