Pernah Tak Korang Terfikir Jika...

Hai semua.. Apa yG akan kalian lakukan pada hujung minggu ni. Pasti ada saja perancangan untuk hujung minggu kan.. Tapi untuk Gengkey cuma mampu untuk duduk dalam bilik diam-diam je sebab akan menghadapi tempoh dua minggu yG getir iaitu mid-term exam. Fuuhh..kena stadi sungguh-sungguh(bajet rajin je). Dalam duk melayan nota + buku perasaan Gengkey terfikir macam-macam benda. Meyh Gengkey kongsi dengan korang semua pe yG Gengkey terfikir.

Pernah tak korang terfikir apa akan jadi pada korang jika...

Mark Zuckeberg tak pernah berjaya cipta Facebook
Apa akan jadi pada korang..?? Adakah korang still stick dengan myspace, friendster, tagged atau lelaman sosial yG lain. Adakah korang akan jumpa balik rakan-rakan yG dah lama sangat terputus hubungan. Macam mana pulak korang nak berhubung dengan rakan-rakan korang. Macam mana pulak korang nak kongsi aktiviti korang dengan rakan-rakan lain.


Tiada Nuffnang atau pun mana-mana platform pengiklanan
Apa reaksi anda sebagai blogger yG menjadikan blog sebagai side-income..?? Adakah korang akan aktif berblogging macam sekarang ni. Dunia blog ni akan jadi rancak macam sekarang ni ka. Akan wujud ka entri untuk mempromosi sesuatu ke tahap yG tinggi.


Tu je yG Gengkey duk fikir sebenarnya sepanjang hari..haha. Yela..terfikir gak lah kalo benda ni terjadi. Adakah manusia dapat berhubung dengan semudah hari ini. Pada Gengkey, komunikasi antara manusia seluruh dunia mungkin akan terbatas sekiranya Facebook tiada. Mungkin juga ramai yG menggunakan medium seperti myspace yG pernah popular suatu masa dahulu sebagai cara untuk berkomunikasi antara satu sama lain. Pape pun Gengkey adalah pengguna tegar lelaman sosial Facebook gak..hehe..peace.

No response to “Pernah Tak Korang Terfikir Jika...”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...