Dilimpahi Cahaya Lampu di i-City

Mungkin ramai yG dah pergi ke i-city, tempat di mana berhimpun nya lampu-lampu neon yG di hias secantik mungkin. Tapi bagi Gengkey ini merupakan pengalaman pertama Gengkey ke sana. Tepat jam 2 pagi Gengkey bersama rakan-rakan ke i-city dan agak terkejut kerana parking kereta FREE!!! Sebab selama ni kawan-kawan semua nya kata kena bayar lah. Untung pergi pagi-pagi ni. Yg agak mengejutkan lagi ialah ramai lagi rupa nya umat manusia yG melepak  datang untuk melihat keindahan hiasan manusia ni.




Gengkey memang agak kagum dengan kreativiti diorang ni. Idea dari tanah terbiar jadi tempat tumpuan yG berpotensi tinggi menjana pendapatan. Kawasan i-city ni memang agak luas lah. Tapi masih banyak lagi yG belum siap kerana Gengkey nampak ada kawasan yG masih under construction. Ternyata tempat ni memang perlukan banyak lagi persiapan sebelum boleh di iktiraf siap sepenuh nya. 




Dengar kata akan ada persiapan untuk menyambut Hari Natal di sini. Kepada mereka yG berkenaan tu bolehlah menyambut di sini jika berkesempatan la yerk. Tempat yG strategik serta mudah untuk di kunjungi pasti ramai yG tidak akan melepaskan peluang untuk hadir ke sini. Malah, pihak berkenaan akan menganjurkan sambutan tahun baru yG agak gempaq dengan menjemput selebriti terkenal tanah air. Kemungkinan besar Gengkey juga akan ke sini untuk menyaksikan apa yG telah di perkatakan. Pada malam tahun baru dan bermandi kan cahaya lampu neon yG begitu indah hiasan nya. pergh..Kepada sesiapa yG belum pergi lagi. Jom lah sama-sama menyaksikan yerk. Tak rugi..peace..

2 Responses to “Dilimpahi Cahaya Lampu di i-City”

Elviz Low said...

I hope that I can be there in one day! Thanks for the sharing :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...